Jaarshow
Achterbos 76 - 2400 MOL
www.gitaarschool.be A TOUCH OF STYLE FOR YOUR EVENT
Bezoek ook:
“Wat een fantastische ervaring!”
“Een absolute aanrader!”
Optreden: voor velen een droom, maar niet voor onze leden!  Maak je droom waar bij de Gitaarschool!  Dit slotmoment wordt in elkaar gestoken om de leerlingen de kans te geven wat podiumervaring op te doen zodra ze er klaar voor zijn.   Voor een meestal uitverkochte zaal brengen we een breed repertoire van 2 x 50 minuten. Elke set is opgebouwd uit drie moeilijkheidsgraden volgens de in de les gebruikte boeken.  Iedereen (gitaristen, rockids, drummers, pianisten, ukulisten, bassisten, vocalisten, …) kan vanaf een bepaald niveau meedoen met de blokken die voor zijn/haar niveau bestemd zijn.               Ons backstage café is al een beleving op zich, laat staan het spelen voor een volle zaal. Dit evenement is geen verplichting maar een onvergetelijke ervaring en gaat ook gepaard met een reuzetombola na de show.    Vele jaren kregen we een BEKENDE VLAMING als gast om ons optreden af te sluiten. Deze artiest brengt dan een zestal nummers die door ons worden begeleid. Bart Vandenbossche, Jean Bosco Safari, Felicé, Raf Van Brussel, Sabine Tiels, Sergio, Guy Swinnen, Axel Peleman, X!NK, Afi en Barbara Dex zijn enkele namen die we al mochten ontvangen.
Als je alles nog eens rustig wil nalezen, kan je hier de nieuwe brochure van de Molse Gitaarschool downloaden .
Brochure:
De ultieme groovy-lounge ervaring
Eighties rock met een akoestisch kantje
Groovy/disco music cover band
download folder download folder
Jaarshow
“Wat een fantastische ervaring!”
“Een absolute aanrader!”
Optreden: voor velen een droom, maar niet voor onze leden!  Maak je droom waar bij de Gitaarschool!  Dit slotmoment wordt in elkaar gestoken om de leerlingen de kans te geven wat podiumervaring op te doen zodra ze er klaar voor zijn.   Voor een meestal uitverkochte zaal brengen we een repertoire van 2 x 50 minuten. Elke set is opgebouwd uit drie moeilijkheidsgraden volgens de in de les gebruikte boeken.  Iedereen (gitaristen, rockids, drummers, pianisten, ukulisten, bassisten, vocalisten, …) kan vanaf een bepaald niveau meedoen met de blokken die voor zijn/haar niveau bestemd zijn.                    Ons backstage café is al een beleving op zich, laat staan het spelen voor een volle zaal. Dit evenement is geen verplichting maar een onvergetelijke ervaring en gaat ook gepaard met een reuzetombola na de show.      Vele jaren kregen we een BEKENDE VLAMING als gast om ons optreden af te sluiten. Deze artiest brengt dan een zestal nummers die door ons worden begeleid. Bart Vandenbossche, Jean Bosco Safari, Felicé, Raf Van Brussel, Sabine Tiels, Sergio, Guy Swinnen, Axel Peleman, X!NK, Afi en Barbara Dex zijn enkele namen die we al mochten ontvangen.
A TOUCH OF STYLE FOR YOUR EVENT
Bezoek ook:
Als je alles nog eens rustig wil nalezen, kan je hier de nieuwe brochure van de Molse Gitaarschool downloaden.
Brochure:
De ultieme groovy-lounge ervaring
Eighties Rock met een akoestisch kantje
Groovy/disco music cover band
download folder